Het nieuwe vermarkten

Deelproject ‘Het nieuwe vermarkten’

Doel:
De producenten extra handvatten geven over de mogelijkheden waar ze hun producten kunnen vermarkten. En aanreiken mogelijke vernieuwende ideeën voor toekomstige producten.

Resultaat:
Een digitaal ‘levend’ document voor boeren & andere voedselmakers dat steeds up to date gehouden wordt. Wil jij de pdf ontvangen? Stuur een mail en wij sturen met alle plezier de laatste versie naar je toe.

 

Zo komt jouw product sneller op ons bord

Waar in het verleden de geijkte paden bewandeld werden voor het vermarkten van producten, zijn er in deze tijd veel nieuwe initiatieven die kansen bieden voor het breder of anders vermarkten en promotie van voedselproducten.

We nemen je mee naar die nieuwe markten en werken daarvoor aan een inzichtelijk document. Hierin wordt uitgewerkt wat voor initiatieven er zijn, waar je je als producent bij kunt aansluiten en wat de eisen zijn voor deelname.

Het in beeld brengen van wegen voor het nieuwe vermarkten daar gaan we ons de komende tijd voor inzetten.

Jolanda van de Seijp is de coördinator van het document ‘Het nieuwe vermarkten’.

 

Familieleden zijn als takken van een boom. Ieder groeit zijn eigen weg, maar uiteindelijk maken ze allemaal deel uit van dezelfde boom